Ärende
Här får du svar på vanliga frågor och hittar guidevideos
Guidevideo
KOMMER SNART
Vanliga frågor och svar
Hur får jag notiser när mina ärenden uppdateras?
Gå till Profil -> Inställningar -> Notiser. Välj när och vad du vill ha notiser för.
Hur skapar jag ett nytt ärende?
Klicka på plustecknet för att skapa ett nytt ärende.
Hur ändrar jag ansvarig på ett ärende?
Du kan ändra ägare och handläggare genom rullgardinsmenyerna i ärendekortet.
Var ser jag historiken för ärendet?
Dels har du flödet där du successivt kan fylla på med information. Sedan har du “Historik” till vänster där du hittar vad som hänt med ärendet, till exempel när det påbörjades och stängdes och av vem.
Jag behöver byta kund för ärendet, hur gör jag?
Du kan byta kund genom pennan vid företagsnamnet.
Hur filtrerar jag i ärendevyn?
För att filtrera i ärendevyn använder du filterfunktionen i svarta vänstermenyn.
Har du fortfarande frågor?
Kontakta vår supportavdelning!
Mail: support@notyfile.se
Tele: 010 - 330 20 50
Chat: Nere i högra hörnet
Eller använd formuläret nedan:
Skicka