Mera zen i din kundservice 🧘

Vi är stolta och glada att kunna presentera att vi nu är integrerade med ett av världens största ärendehanteringssystem – Zendesk! Alla inkomna mejl i din Zendesk, blir automatiskt ärenden i Notyfile och syns i din ärendevy. 

Det globala kundsupportsystemet Zendesk grundades 2007 i Köpenhamn för att bringa sinnesro till den ofta kaotiska kundservicevärlden – därav ”Zen” – och har idag sitt huvudkontor i San Francisco. Zendesk vill med hjälp av sin programvara förenkla företags komplexitet och göra det enkelt för företag och kunder att skapa kontakter. Med tron om att livet blir lite bättre när kundupplevelser vi delar är problemfria, går smidigt och faktiskt hjälper till, har de utvecklat en av världens mest populära mjukvara för kundservice. Vi är ju alla faktiskt kunder någonstans! 

Genom integrationen kan du: 

– Se inkomna ärenden i Notyfile

– Se historik i ärendekort

– Kategorisera ärenden

– Säljavdelningen på ditt bolag får kontroll över vad som händer på kunden

– Ärendet sparas på kundkortet för enkel uppföljning och översikt