Mera zen i din kundservice 🧘

Vi Ă€r stolta och glada att kunna presentera att vi nu Ă€r integrerade med ett av vĂ€rldens största Ă€rendehanteringssystem – Zendesk! Alla inkomna mejl i din Zendesk, blir automatiskt Ă€renden i Notyfile och syns i din Ă€rendevy. 

Det globala kundsupportsystemet Zendesk grundades 2007 i Köpenhamn för att bringa sinnesro till den ofta kaotiska kundservicevĂ€rlden – dĂ€rav ”Zen” – och har idag sitt huvudkontor i San Francisco. Zendesk vill med hjĂ€lp av sin programvara förenkla företags komplexitet och göra det enkelt för företag och kunder att skapa kontakter. Med tron om att livet blir lite bĂ€ttre nĂ€r kundupplevelser vi delar Ă€r problemfria, gĂ„r smidigt och faktiskt hjĂ€lper till, har de utvecklat en av vĂ€rldens mest populĂ€ra mjukvara för kundservice. Vi Ă€r ju alla faktiskt kunder nĂ„gonstans! 

Genom integrationen kan du: 

– Se inkomna Ă€renden i Notyfile

– Se historik i Ă€rendekort

– Kategorisera Ă€renden

– SĂ€ljavdelningen pĂ„ ditt bolag fĂ„r kontroll över vad som hĂ€nder pĂ„ kunden

– Ärendet sparas pĂ„ kundkortet för enkel uppföljning och översikt